Samodzielne dokonywanie zmian w rezerwacjach w systemie BlueVendo

Zmiana danych osoby kontaktowej
Dodawania Karty Stałego Klienta w trakcie dokonywania rezerwacji
Dodawanie usług dodatkowych na rezerwacji wstępnej
Dodawanie usług dodatkowych na rezerwacji potwierdzonej
Przedłużanie rezerwacji wstępnej
Powiązywanie rezerwacji i dodawanie próśb
Sprawdzanie kosztów anulacji rezerwacji czarterowej

Najczęściej zadawane pytania

Na jakich kierunkach EXIM tours ma polskojęzyczną opiekę rezydenta?
Jaki jest koszt zabrania wózka dziecięcego?
Kiedy przyjdą dokumenty podróży do imprezy realizowanej na połączeniu rejsowym?
Czy do danej rezerwacji konieczne będzie podanie danych do odprawy? Czy dane do odprawy zostały już przez Klienta uzupełnione?
Czy Klient uregulował już swoje płatności na konto EXIM tours?
Od jakiej liczby osób rezerwacja kwalifikowana jest jako grupa w EXIM tours?
Czy przy rezerwacji trzeba podać drugie imię pasażera?
Klient życzy sobie fakturę? Gdzie i kiedy wpisać dane?
Czy dana rezerwacja na locie Ryanair wymaga weryfikacji? Jak sobie z tym poradzić?

Ważne kontakty

KontaktKontaktKontakt