- exim.pl
- Portugalia
- Wybrzeże Lizbońskie
- Lizbona
- My Story Hotel Figueira
My Story Hotel Figueira
- Informacje Ogólne:
- Witamy My Story Hotel Figueira w Lisbon. Miasto znajdujące się najbliżej hotelu to Sintra (25 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada klimatyzację, salon i lobby. W 5-piętrowym hotelu personel mówi po hiszpańsku, francusku, niemiecku i angielsku. Odległość od hotelu: dyskoteka (500 m), Castelo Sao Jorge (1 km), linia metra (100 m), Elevador Santa Justa (500 m), dworzec kolejowy (700 m) i Chiado (500 m). W pobliżu hotelu znajdują się sklepy, informacja turystyczna, bary/restauracje, postój taksówek, centrum miasta i przystanek autobusowy.
- Udogodnienia:
- Hotel oferuje serwis pokojowy, sejfy i pralnię. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot.
- Dodatkowe Informacje:
- Akceptujemy następujące formy płatności: American Express, karta Visa i karta Eurocard/MasterCard. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty. Some services and facilities might be closed or offered with restrictions due to COVID19 Prevention measurement. Changes can be applied without previous notice.
- Bagaż
Warszawa (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG - 350zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 500 PLN ( wyloty do 30.11 i od 14.01-31.03)/ 510 PLN ( wyloty od 01.12-13.01)
- 32 kg - 550PLN ( wyloty do 30.11 i od 14.01-31.03)/ 590 PLN ( wyloty od 01.12-13.01)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa Modlin (Ryanair);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 200zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 270 PLN (wyloty do 11.12 i od 13.01 do 31.03)/ 400 PLN (wyloty od 12.12-12.01)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższaWrocław (Ryanair);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 220zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 360 PLN (wyloty do 11.12 i od 13.01 do 31.03)/ 380 PLN (wyloty od 12.12-12.01)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższaPoznań (Ryanair);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 210 zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 250 PLN (wyloty do 11.12 i od 13.01 do 31.03)/ 240 PLN (wyloty od 12.12-12.01)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższaKraków (Ryanair);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 210 zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 250 PLN (wyloty do 11.12 i od 13.01 do 31.03)/ 240 PLN (wyloty od 12.12-12.01)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższaWarszawa (TAP Airlines)
Cena zawiera bagaż podręczny o wadze 10 kg.
Dodatkowo przed potwierdzeniem rezerwacji można dodać bagaż rejestrowany w cenie 370 zł. Po potwierdzeniu rezerwacji bagaż rejestrowany wymaga wyceny.
Berlin Brandenburg (Ryanair)
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 250 zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 230 PLN (wyloty do 11.12 i od 13.01 do 31.03)/ 240 PLN (wyloty od 12.12-12.01)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
- UWAGA
W sezonie zimowym (listopad-kwiecień) część infrastruktury zewnętrznej hotelu (baseny, pomosty, aquaparki, restauracje i bary zewnętrzne, place zabaw oraz serwis plażowy i infrastruktura sportowa) może być niedostępna ze względu na warunki pogodowe lub decyzję zarządu hotelu).