- exim.pl
- Portugalia
- Wybrzeże Lizbońskie
- Lizbona
- Acores Lisboa
Acores Lisboa
- Kategoryzacja hotelu:
Kat. EximTours 4*
Kat. lokalna 4*
- Położenie:
Lizbona
- w pobliżu hotelu znajdują się sklepy, centrum miasta, postój taksówek i przystanek autobusowy
- ok. 10 m od stacja metra
- ok. 150 m od Muzeum Calouste Gulbenkiana
- ok. 3 km dzielnica Alcantara
- ok. 3,5 km centrum Baixa Pombalina
- ok. 9 km od lotniska w Lizbonie (LIS)
- Pokoje:
Double Standard CityView
- powierzchnia ok.15 m2
- klimatyzacja
- TV-SAT, telefon
- WIFI ( bezpłatne )
- łazienka (wanna/ prysznic, WC, suszarka do włosów)
Triple Executive
- powierzchnia ok. 17 m2
- klimatyzacja
- TV-SAT, telefon
- WIFI ( bezpłatne )
- zestaw do parzenia kawy i herbaty
- łazienka (wanna/ prysznic, WC, suszarka do włosów)
- Wyżywienie
Room Only (RO) - bez wyżywienia.
Bed&Breakfast (BB) – śniadanie
- Restauracje i bary:
- restauracja
- bar
- Bagaż
Warszawa (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa PRIOR- 400zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 10 kg - 450 PLN
- 20 kg - 760 PLN
- 32 kg - 800 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Kraków (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa PRIOR - 180 PLN/osobę,
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 10 kg -200 PLN
- 20 kg -350 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa Modlin (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa PRIOR - 180 PLN/osobę,
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 10 kg -200 PLN
- 20 kg -260 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Poznań (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa PRIOR - 180 PLN/osobę,
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 10 kg -200 PLN
- 20 kg -260 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Wrocław (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa PRIOR - 180 PLN/osobę,
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 10 kg -200 PLN
- 20 kg -260 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa (TAP Airlines)
Cena zawiera bagaż podręczny o wadze 10 kg.
Dodatkowo przed potwierdzeniem rezerwacji można dodać bagaż rejestrowany w cenie 500PLN. Po potwierdzeniu rezerwacji bagaż rejestrowany wymaga wyceny.
Berlin Brandenburg (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa PRIOR - 180 PLN/osobę,
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 10 kg -200 PLN
- 20 kg -260 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa (LOT Polish Airlines)
Cena zawiera bagaż podręczny o wadze 8 kg.
Dodatkowo przed potwierdzeniem rezerwacji można dodać bagaż rejestrowany o wadze: 23kg w cenie 300PLN. Po potwierdzeniu rezerwacji bagaż rejestrowany wymaga wyceny.
- Dodatkowe informacje:
- 1 budynek, 11 pięter, 3 windy
- liczba pokoi: 128
- recepcja 24 h
- doba hotelowa od godz. 14:00 do godz. 12:00
- 3 sale konferencyjne
- pralnia
- internet WIFI (bezpłatny)
- garaż (płatny)
- przechowalnia bagaży
- 3 pokoje dla osób niepełnosprawnych
- akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express
- UWAGA
W sezonie zimowym (listopad-kwiecień) część infrastruktury zewnętrznej hotelu (baseny, pomosty, aquaparki, restauracje i bary zewnętrzne, place zabaw oraz serwis plażowy i infrastruktura sportowa) może być niedostępna ze względu na warunki pogodowe lub decyzję zarządu hotelu).