
Dyrektor Finansowy/a
O nas

Opis oferty
Poszukujemy Dyrektora Finansowego/Dyrektor Finansową, który/a przejmie odpowiedzialność za zarządzanie finansami, kontrolę kosztów i planowanie budżetu. To rola dla osoby, która potrafi łączyć analizę finansową z podejmowaniem decyzji wspierających rozwój firmy. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu finansami, dbaniu o płynność finansową i optymalizacji procesów, dołącz do naszego zespołu i miej realny wpływ na kształtowanie strategii biznesowej. Aplikuj i rozwijaj swoją karierę w branży turystycznej!
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna
Twoje przyszłe obowiązki to:
- Zarządzanie obszarem finansowym, w tym budżetowanie, prognozowanie i raportowanie.
- Nadzór nad zarządzaniem przepływami pieniężnymi oraz rekomendowanie strategii optymalizacji kosztów.
- Opracowanie i wdrożenie procesów i strategii finansowej.
- Zapewnienie zgodności procesów finansowych z obowiązującymi przepisami prawnymi i podatkowymi oraz wytycznymi Grupy REWE.
- Odpowiedzialność za tworzenie, bieżący monitoring i proponowanie korekt budżetów, planów finansowych oraz przepływów pieniężnych na danym rynku.
- Analiza wyników finansowych, identyfikowanie trendów.
- Regularne dostarczanie raportów/wyników finansowych do zarządu, w tym doradztwo strategiczne oraz wczesne ostrzeganie o potencjalnych zagrożeniach.
- Kierowanie i rozwijanie zespołu finansowego, zapewnienie jego efektywnego funkcjonowania.
- Identyfikacja i ocena ryzyk finansowych, w tym ryzyka walutowego i strategicznego.
- Współpraca z zespołem finansowym centrali EEU oraz współpraca z innymi działami w celu zapewnienia spójności i koordynacji działań/procesów finansowych.
- Koordynacja audytów zewnętrznych i wsparcie w trakcie audytów.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami w średniej lub dużej firmie.
- Umiejętność strategicznego myślenia, zdolność do analizy biznesowej i orientacja na wyniki.
- Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne.
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz pracy samodzielnej.
- Zdolność do pracy pod presją czasu.
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2-C1), w mowie i piśmie.
- Samodzielność, elastyczność i odpowiedzialność.
- Tytuł magistra lub licencjata w dziedzinie finansów, ekonomii lub zarządzania.
- Znajomość przepisów finansowych.
- Zaawansowana znajomość Excela.
- Znajomość programu Symfonia.
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u touroperatora, który poprzez swoją grupę kapitałową jest drugim największym tour operatorem w Europie
- Świetną atmosferę w pracy i brak dress codu
- Dobrze skomunikowaną lokalizację biura (Warszawa Żoliborz, 7 minut pieszo od Metra Marymont lub Metra Plac Willsona),
- Fundusz socjalny i pakiet podstawowych benefitów (karty sportowe, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa),
- Atrakcyjne zniżki na wczasy Twoje i Twoich najbliższych.
Benefity pracy w EXIM tours
Dofinansowanie do:
opieki medycznej Signal Iduna
karty lunchowej EdenRed
karty sportowej MultiSport
ubezpieczenia grupowego Allianz