Praca w biurze podróży

Dyrektor Finansowy/a

O nas

O nasBędąc jednym z pięciu największych touroperatorów w Polsce, od ponad trzech dekad dostarczamy niezapomniane wakacyjne wspomnienia. Oferujemy wyjazdy do blisko 50 krajów i różnorodne formy podróżowania – od elastycznych pakietów po gotowe plany i opcje dotarcia do wymarzonego miejsca we własnym tempie.

 Opis oferty

Poszukujemy Dyrektora Finansowego/Dyrektor Finansową, który/a przejmie odpowiedzialność za zarządzanie finansami, kontrolę kosztów i planowanie budżetu. To rola dla osoby, która potrafi łączyć analizę finansową z podejmowaniem decyzji wspierających rozwój firmy. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu finansami, dbaniu o płynność finansową i optymalizacji procesów, dołącz do naszego zespołu i miej realny wpływ na kształtowanie strategii biznesowej. Aplikuj i rozwijaj swoją karierę w branży turystycznej!

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna

 Twoje przyszłe obowiązki to:

  • Zarządzanie obszarem finansowym, w tym budżetowanie, prognozowanie i raportowanie.
  • Nadzór nad zarządzaniem przepływami pieniężnymi oraz rekomendowanie strategii optymalizacji kosztów.  
  • Opracowanie i wdrożenie procesów i strategii finansowej.
  • Zapewnienie zgodności procesów finansowych z obowiązującymi przepisami prawnymi i podatkowymi oraz wytycznymi Grupy REWE.  
  • Odpowiedzialność za tworzenie, bieżący monitoring i proponowanie korekt budżetów, planów finansowych oraz przepływów pieniężnych na danym rynku.  
  • Analiza wyników finansowych, identyfikowanie trendów.
  • Regularne dostarczanie raportów/wyników finansowych do zarządu, w tym doradztwo strategiczne oraz wczesne ostrzeganie o potencjalnych zagrożeniach.  
  • Kierowanie i rozwijanie zespołu finansowego, zapewnienie jego efektywnego funkcjonowania.  
  • Identyfikacja i ocena ryzyk finansowych, w tym ryzyka walutowego i strategicznego.  
  • Współpraca z zespołem finansowym centrali EEU oraz współpraca z innymi działami w celu zapewnienia spójności i koordynacji działań/procesów finansowych.  
  • Koordynacja audytów zewnętrznych i wsparcie w trakcie audytów.  

 Nasze oczekiwania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami w średniej lub dużej firmie.  
  • Umiejętność strategicznego myślenia, zdolność do analizy biznesowej i orientacja na wyniki.  
  • Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne.  
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz pracy samodzielnej.  
  • Zdolność do pracy pod presją czasu.   
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym.  
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2-C1), w mowie i piśmie.  
  • Samodzielność, elastyczność i odpowiedzialność.  
  • Tytuł magistra lub licencjata w dziedzinie finansów, ekonomii lub zarządzania.  
  • Znajomość przepisów finansowych.
  • Zaawansowana znajomość Excela.
  • Znajomość programu Symfonia.

 Co możemy Ci zaoferować?

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u touroperatora, który poprzez swoją grupę kapitałową jest drugim największym tour operatorem w Europie
  • Świetną atmosferę w pracy i brak dress codu
  • Dobrze skomunikowaną lokalizację biura (Warszawa Żoliborz, 7 minut pieszo od Metra Marymont lub Metra Plac Willsona),
  • Fundusz socjalny i pakiet podstawowych benefitów (karty sportowe, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa),
  • Atrakcyjne zniżki na wczasy Twoje i Twoich najbliższych.

Benefity pracy w EXIM tours

Dofinansowanie do:

opieki medycznej Signal Iduna
karty lunchowej EdenRed
karty sportowej MultiSport
ubezpieczenia grupowego Allianz

a także zniżki na ofertę turystyczą EXIM tours