A może by tak… zadzwonić do EXIM tours i zlecić szukanie wyjazdu ekspertom? Sprawdź, jakie to proste!
Wtorek, 9.7.2024
O tym przeczytasz w naszym artykule
Jak nasi doradcy mogą Ci pomóc w poszukiwaniu idealnych wakacji?
Jedną z naszych ról jest doradzenie najlepszego miejsca na wakacje dla Ciebie. Zanim zadzwonisz, postaraj się określić swoje podstawowe oczekiwania:
- orientacyjny termin wakacji i długość pobytu,
- miejsce wylotu lub Twoje oczekiwania co do miejsca, do którego chcesz wyjechać,
- standard hotelu,
- formułę wyżywienia.
Wcale nie musisz określać kraju, do jakiego chcesz jechać. Wystarczy, że opowiesz nam, jak lubisz odpoczywać, a my doradzimy Ci najlepsze miejsce, biorąc pod uwagę Twoje oczekiwania.
A może wiesz, gdzie zamierzasz się wybrać, ale nadal szukasz dogodnego terminu? Wiemy, jaka pogoda panuje w konkretnych miejscach. Powiedz nam tylko, czy wolisz tropikalny klimat, czy nieco łagodniejszy. Razem wybierzemy najlepszą porę na Twój wyjazd!
Nasi doradcy jeżdżą do miejsc, które EXIM tours ma w ofercie. Są świetnymi specjalistami i mogą na bazie własnych doświadczeń i wiedzy zaproponować wakacje pod Twoje konkretne oczekiwania.
Szukasz czegoś na city break? Super! Mamy takie propozycje. Opowiedz nam, jak chcesz spędzić czas. Interesuje Cię zwiedzanie? A może wolisz leżeć na plaży? Albo odpoczywasz, robiąc luksusowe zakupy? Doradzimy Ci, w jakich miejscach zrealizujesz każdą potrzebę.
Zdejmiemy z Twoich barków ciężar planowania wczasów i nie będziesz się tym martwić.
Wakacje na telefon – kiedy można dzwonić?
Wybór odpowiedniego kierunku na wakacje nie zawsze jest łatwy, podobnie jak znalezienie odpowiedniego hotelu i załatwienie formalności. Dobrze o tym wiemy, dlatego jesteśmy do Twojej dyspozycji w naszym call center przez 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-22:00, a w soboty i niedziele w godzinach 9:00-20:00 pod numerem 774 33 10 33.
Na exim.pl możesz też zamówić rozmowę z naszym konsultantem, który zadzwoni do Ciebie o wskazanej przez Ciebie godzinie (w przedziale między 9:00 a 20:00).
Rezerwacja wakacji przez telefon – co jest potrzebne?
Możesz teraz zapytać, czy jest potrzebne jakiekolwiek przygotowanie do rozmowy z naszym konsultantem. Odpowiadamy!
Rezerwacja wstępna
Osoba dokonująca rezerwacji wstępnej musi podać swoje dane:
- imię i nazwisko,
- adres mailowy,
- numer telefonu.
Potwierdzenie rezerwacji
Aby ostatecznie potwierdzić rezerwację, konieczne będą z Twojej strony dane wszystkich uczestników wyjazdu:
- imiona i nazwiska,
- daty urodzenia,
- adresy mailowe,
- numery telefonu,
- adresy.
Co ważne: imię i nazwisko podane konsultantowi musi być zgodne z dokumentami podróży (wystawimy je przed wylotem na bazie złożonej rezerwacji).
Jak i kiedy zapłacisz, gdy zarezerwujesz wakacje przez telefon?
Jeśli po telefonicznej konsultacji zdecydujesz się na konkretną ofertę, wówczas na podstawie otrzymanej umowy możesz dokonać płatności. Da się to zrobić poprzez:
- płatność kartą przez naszą Strefę Klienta,
- przelew,
- płatność gotówką w wybranym biurze.
Dlaczego warto do nas zadzwonić?
Na pewno już widzisz, jak wiele zalet ma skorzystanie z profesjonalnego wsparcia naszego call center. Przede wszystkim:
- jesteśmy do Twojej dyspozycji przed 7 dni w tygodniu: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 9:00 do 20:00,
- doradzimy najlepszy termin i miejsce na wakacje: podaj nam tylko sposób spędzania czasu, a od razu Ci pomożemy!
- świetnie znamy kierunki i hotele, które mamy w ofercie, więc potrzebujemy jedynie poznać Twoje oczekiwania,
- odpowiemy na Twój telefon natychmiast, a taka forma kontaktu będzie również najszybsza w razie zmiany w Twojej rezerwacji,
- przez telefon podajemy także informacje o atrakcyjnych promocjach i ofertach specjalnych.
Nie wahaj się! Zadzwoń pod numer 774 33 10 33 lub zamów rozmowę przez okno czatu w prawym dolnym rogu naszej strony.